Al 25 jaar hebben wij ervaring met de Rabobank zichtbaarheid, en dan hebben we het over alle kanalen waar je een mooi visitekaartje kunt achterlaten. Wij kennen het vakgebied net zo goed als jij, dat praat wel zo makkelijk.

Onze aanpak

Uiteraard zorgen wij ervoor dat de content op de website er piekfijn uit ziet, maar we vergeten ook andere kanalen niet. De sociale media worden betrokken in onze aanpak en daarmee zorgen we ervoor dat je het contact met je publiek blijft houden. Daarnaast gaan we verder dan de geijkte media. Met magazines bijvoorbeeld.

E-magazines

De Rabo e-magazines die wij achter de schermen maken gaan door waar papier stopt. De content wordt nog veel krachtiger doordat onze online ontwerpers en content marketeers niet meer met de beperking van papier te maken hebben. Zij brengen de magazines haast tot leven! De Rabo e-magazines zijn zeer toegankelijk qua leesbaarheid en de artikelen zijn door lezers snel en eenvoudig te delen. Onze e-magazines kunnen gelezen worden via computers, tablets en smartphones, uiteraard op alle platformen: Apple, iOS, Windows en Android. Lees eens een magazine!

De invloed van Google

76% van alle Google zoekopdrachten worden uitgevoerd via de smartphone. 63% daarvan leidt binnen een uur tot actie. Dat klinkt heel logisch, want als u zelf een restaurant zoekt met uw mobiel wacht u ook niet twee weken met reserveren.

Google jouw Rabobank vestiging eens met je pc en vervolgens een keer met je smartphone. Wat je op je grote beeldscherm rechts ziet, staat op je smartphone bovenaan. Google zorgt er feitelijk voor dat je in het Google domein terechtkomt en daar blijft. Uit onze eigen ervaringen blijkt namelijk dat slechts 5% van de zoekers via de mobiele weg doorklikt naar de website! Dat is best even schrikken. 95% van de mensen die mobiel zoeken naar jouw bank via Google komt dus niet op je website, maar gaan uit van de informatie die Google hen voorschotelt. Jouwwebsite kan er dan picobello uitzien, het gros van de mobiele zoekers komt daar dus niet eens. Lees hier wat te doen.

Bespreek eens met ons wat wij voor je kunnen betekenen

Ik wil meer weten over Google Mijn Bedrijf

 

whitepaper
reCAPTCHA

We hebben zoveel te vertellen en te delen over het belang van Google Mijn Bedrijf! Daarom hebben we al onze kennis verzameld in ons whitepaper. Download het en je kunt zo aan de slag.