De automotive sector behoort tot onze expertise. Met meerdere auto- en autoschadebedrijven in onze klantenportefeuille durven wij ons gerust specialist in deze branche te noemen. Op het gebied van content marketing dan natuurlijk. Onze missie is om autobedrijven online sterker te maken. Waar platformen zoals AutoScout 24, AutoTrack en Gaspedaal er vooral voor zorgen dat uw auto’s in de spotlight komen te staan, zorgen wij ervoor dat juist uw autobedrijf (online) sterker wordt. Eerdergenoemde platformen kosten ook veel geld en onze aanpak zorgt ervoor dat u zelfs op dit soort uitgaven flink kunt besparen.

Onze aanpak voor de autobranche

Wij combineren inspelen op de actualiteit met verstrekken van relevante informatie en het geven van handige tips voor autobezitters. Zo maken we in de herfst en winter artikelen met tips over rijden bij gladheid en ’s zomers vertellen wij de lezers waar zij op moeten letten wanneer zij met de auto op vakantie gaan. Verder is er genoeg ruimte voor luchtig nieuws en content specifiek over uw eigen bedrijf, uw medewerkers en uw klanten.

Ik wil meer weten

Specialismes benutten

Autobedrijf Kees Bakker is een van onze klanten en is BMW/MINI-specialist. Ook daar haken wij moeiteloos op in. We maakten onder meer een leuk artikel over de rijke geschiedenis van BMW.

De rijke geschiedenis van BMWBekijk de nieuwspagina van Autobedrijf Kees BakkerBekijk hier de Instagrampagina

Autoschadebedrijven

Voor onze klant Autoschade John de Groot lieten we tijdens de eerste lockdown een sfeerimpressie van de werkplaats maken door een fotograaf. Zo bieden wij (potentiƫle) klanten van het bedrijf een uniek kijkje achter de schermen. We begrijpen de autoschademarkt dus als geen ander, dat praat een stuk gemakkelijker. We creƫren niet alleen primaire autoschadecontent, maar we gaan veel verder en beslaan zo het hele spectrum van uw sector. Zo schrijven we ook over verzekeringen, veiligheid, preventie en ga zo maar door.

Neem een kijkje op de nieuwspaginaBekijk de sfeerimpressie op hun Instagram
Automotivemarketing